czwartek, 6 lutego 2014

suchy olejek z firmy Sephora (Huile nourrissante qui fait tout)




Jeśli już zaczęłam od olejku to pójdę dalej tym tropem, tym razem jest to suchy olejek z firmy Sephora (Huile nourrissante qui fait tout). Dostałam go od męża wraz z innymi produktami, które również opisze później. Co do olejku to jego zastosowanie jest ogromne bo do twarzy, włosów i ciała (czyli do wszystkiego ;)) Jeśli o mnie chodzi to stosuję go do twarzy (świetnie się sprawdza jako baza pod makijaż) gdyż jego konsystencja rzeczywiście jest nietłusta i pozostawia efekt wygładzenia i nawilżenia. Jeśli chodzi o ciało to wolę jednak balsamy niż ten olejek a do włosów jest całkiem dobry, szczególnie jeśli ktoś narzeka na tzw „puszenie się” włosy wyglądają na gładkie i odżywione (ja jednak nie zastąpię nim swojego ulubionego arganowego o którym już wcześniej pisałam). Na pewno jego dużym walorem jest przyjemny zapach, trudny do opisania gdyż żadna z koleżanek nie mogła tego określić (po prostu pachnie drogim, ekskluzywnym kosmetykiem) a cena tej przyjemności to 45zł za 125ml. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz