wtorek, 11 lutego 2014

Dream Lumi Touch Maybelline - korektor rozświetlający

Dream Lumi Touch Maybelline - korektor rozświetlający




To jest chyba mój pierwszy korektor który zakupiłam z myślą o stosowaniu go pod oczy. Do tej pory wydawało mi się, że nie jest mi potrzebny bo przecież nie mam jakiś specjalnie wielkich sińców czy cieni pod oczami które musiałabym maskować. Korektory - owszem stosowałam ale głownie punktowo do maskowania jakiś drobnych wyprysków. Jeśli chodzi o ten kosmetyk to bardzo miło mnie zaskoczył, mam go w kolorze 02 nude. Dobrze radzi sobie z zakrywaniem niedoskonałości przy czym nie osadza się w zmarszczkach. Działa bardziej kryjąco niż rozświetlająco, ale przy tym daje efekt rozjaśnienia pod oczami. Bardzo fajnie się rozprowadza dzięki pędzelkowi i równie dobrze się wchłania. Korektor ten jest także bardzo trwały, spokojnie przez cały dzień pozostaje na swoim miejscu, bez konieczności poprawek. Jestem z niego zadowolona i szczerze polecam. Cena to około 25zł. Pamiętajcie, że ja podaje ceny regularne jakie są w większości sklepach - w internecie spokojnie można kupić taniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz