poniedziałek, 10 lutego 2014

Lirene Body Arabica Balsam brązująco - ujędrniający

Lirene Body Arabica Balsam brązująco - ujędrniający




Jest to mój ulubiony balsam brązujący który używam już od trzech lat (u mnie odcień jest ten ciemniejszy: cafe mocha). Ponieważ nie chodzę do solarium, a lubię mieć lekko opaloną skórę to zdecydowałam się na wypróbowanie wielu kosmetyków typu brązującego. Jak do tej pory najlepszy okazał się właśnie ten z Lirene, gdyż daje ładną, delikatną i naturalną opaleniznę. Efekty widoczne są już po kilku dniach stosowania tego preparatu, skóra jest ładnie opalona a do tego w miarę dobrze nawilżona. Od kiedy używam tego balsamu to moi znajomi myślą że korzystam z solarium bo efekt naprawdę jest fajny i naturalny, nie ma żadnych smug. Dość rzadka konsystencja sprawia że wchłania się dosyć szybko co powoduje że nie brudzi ubrań. Miło zaskoczył mnie też zapach - jakby palonej kawy z czekoladą (dla niektórych może być zbyt intensywny). Jeśli chodzi o jego działanie ujędrniające to niestety ja tego nie zauważyłam :( ale nie po to go kupiłam. Jeśli o mnie chodzi to balsam spełnia moje oczekiwania, a cena również jest bardzo przystępna - ja zapłaciłam 12zł za 250ml. Dostępny raczej w każdej drogerii jak i markecie. Polecam 

1 komentarz:

  1. gdy próbowałam samoopalaczy zawsze mialam nie rowna opalenizne... jedyny ktory na moim bialym ciele nie robi ciapek to wlasnie lirene dla jasnej karnacji :D

    OdpowiedzUsuń