czwartek, 6 lutego 2014

Serum z olejkiem arganowym ARGANOIL CON OLIO DI ARGAN firmy Creattiva





Pierwszy produkt o którym chcę opowiedzieć jest to mój ulubiony i najlepszy kosmetyk do włosów!
ARGANOIL CON OLIO DI ARGAN firmy Creattiva - czyli serum z olejkiem arganowym. Zakupiłam go u swojego fryzjera jakieś trzy lata temu i od tego czasu nie znalazłam lepszego produktu. Jest on rewelacyjny, szczególnie do moich rozjaśnionych włosów które potrzebują jednak dobrego nawilżenia, a przede wszystkim właściwego odżywienia. Włosy po nim nie są tłuste ani obciążone, są za to lekkie, gładkie i błyszczące. Jedynym minusem tego olejku jest cena 99 zł 100ml w salonie fryzjerskim - trochę drogo, ale naprawdę warto . Wiem ze w drogeriach jest mnóstwo serum, olejków również z arganem i do tego o wiele tańszych - sama też kupowałam i nie mogę powiedzieć że są złe, ale na pewno nie tak dobre jak ten :) Dodam jeszcze że jest bardzo wydajny, mnie wystarcza prawie na rok - włosy są średniej długości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz