czwartek, 20 lutego 2014

Gold cuticle oil marki Delawell (złota oliwka do skórek i paznokci)




Jak nazwa wskazuje jest to oliwka do skórek i paznokci, ale również może być stosowana na całe dłonie. Posiada bardzo wiele drogocennych składników, szczególnie bogata jest w naturalne oleje takie jak: olej winogronowy, migdałowy, rycynowy, jojoba, anatto, oraz witaminy A i E. Muszę przyznać, że już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam poprawę moich paznokci, a dokładniej zrobiły się po prostu mocniejsze. Ja akurat mam problem z łamliwością i ciężko mi zapuścić trochę dłuższe „pazurki”. Jeśli chodzi o aplikacje produktu, to bardzo dobrym rozwiązaniem jest ta buteleczka posiadająca pipetę którą łatwo nabiera się oliwkę. Oczywiście później trzeba ja dobrze wmasować w paznokcie i w skórki oraz odczekać do wchłonięcia co troszkę trwa. Jeżeli chodzi o rezultaty jakie ja zauważyłam, to przede wszystkim wzmocnione paznokcie oraz widocznie zmiękczone i nawilżone skórki - ogólnie mówiąc dłonie wyglądają na bardziej zadbane. Cena tej oliwki to około 25 zł za 15ml. Jedynym minusem jest to, że kosmetyk ten nie jest dostępny w większości drogeriach. Na pewno znajdziecie go w drogerii Hebe lub zamówicie przez internet. Podsumowując to niczego więcej od tego produktu nie mogę wymagać. Mogę wam jedynie śmiało polecić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz