niedziela, 9 lutego 2014

podkład do twarzy L’oreal True Match




Dzisiaj przedstawię Wam recenzję podkładu do twarzy L’oreal True Match, osobiście zakupiłam odcień N7/ambre który idealnie pasuje do mojej karnacji. Cena za pojemność 30 ml to wydatek około 50 złotych - tyle zapłaciłam w Rossmannie - moim zdaniem podkład nie należy do tanich. Szklane opakowanie z ładną pompką  oraz duża gama dostępnych odcieni robi dobre wrażenie, niestety pozytywy się na tym kończą - jakość delikatnie mówiąc nie jest najlepsza. Konsystencja podkładu jest wodnista i podczas nakładania go na twarz najnormalniej w świecie się marze powodując smugi. Jego największą wadą jest to, że wysusza skórę, dodatkowo uwypukla wszelkie niedoskonałości cery takie jak suche skórki i zmarszczki co jest niedopuszczalne - dobry podkład powinien przecież te wszystkie rzeczy ukrywać ! Po nałożeniu mam odczucie efektu maski na twarzy - mam wrażenie że nawet dobrze nawilżona cera po nałożeniu tego produktu wygląda na suchą. Podsumowując, cena i jakość nie zachęca do zakupu - nie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz