czwartek, 6 lutego 2014

krem pod prysznic Sephora Creme de douche tres nourrissante




Wśród moich kosmetyków znajduje się bardzo dużo produktów z firmy Sephora (po prostu lubię tę firmę i jest też łatwo dostępna , przynajmniej u mnie). Odkryłam niedawno cudowny kosmetyk tej firmy - odżywczy krem pod prysznic Creme de douche tres nourrissante. Zawiera on 50 % kremu nawilżającego i dlatego jest to jedyny jak do tej pory żel pod prysznic po którym nie muszę stosować balsamu nawilżającego (była by to zbrodnia). Skóra po nim jest  gładka i miękka, a do  tego śliczny delikatny zapach (ten sam co przy suchym olejku tej firmy). Ja używam go nie tylko pod prysznic, ale również do mycia rąk i twarzy . Cena 39zł 400ml. naprawdę warto wypróbować .
Muszę przyznać że wcześniej używałam tylko żeli Dove (i nadal używam bo nie stać mnie na kupowanie tylko drogich kosmetyków) bo jak dla mnie za tą cenę i jakość są dobre i do tego jest ogromny wybór zapachów :) Mimo wszystko czasami warto się skusić na odrobinę luksusu jakim jest Creme de douche tres nourrissante :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz